Hjælpecenter

Gennemse artikler - Find svar - Stil spørgsmål.

world

Min konto

Opdater dine kontaktoplysninger, se betalinger og fakturaer...

retur

Returnering

Ombytning og returnering.
Opret retursag

shipping2

Fragt & Levering

Find svar på spørgsmål til levering, fragt og track & Trace

FAQ

Ofte stillede spørgsmål

11

Hvis du gerne vil sende et produkt tilbage fordi det ikke  svarer til forventningerne, eller du bare har fortrudt, har du 14 dage til at sende det retur til os. De 14 dage starter den dag du modtager pakken fra os.
Venligst udfyld formularen på følgende side: https://www.maxihus.dk/returnering/ så du kan få en Ticket nummer.
Varerne skal sendes tilbage i den originale salgsemballage med alle mærker intakt.

Gælder dette om et produkt som du tidligere har set på hjemmesiden, og som ikke længere eksisterer, så er den desværre udgået i vores sortiment.

Prisen på fragt afhænger af valgt leveringsmetode og varemængden. Men den løber fra 0kr altså gratis og op til 69 kr.

Har du ikke modtaget din faktura, bedes du at kontrollere din spam mail. Du kan også se dine fakturaer ved at logge ind og se under ”Mine sider”.

Vi beklager, men det er ikke muligt at efterregistrere din rabatkode, da den skal indtastes ved kassen i forbindelse med dit køb.

Kontakt venligst vores kundeservice, så vil de hjælpe dig videre med at slette din konto.

  • Køb af gavekort er kun muligt med kreditkort.
  • Rabatkoder kan ikke anvendes ved køb af gavekort.
  • Gavekortet vil blive leveret via e-mail til modtagerens e-mailadresse.
  • Gavekort kan kun bruges af kunder, der er bosat i Danmark.
  • Gavekort kan ikke ombyttes til kontanter.
  • Hvert gavekort kan kun have én modtager, hvilket betyder, at et gavekort ikke kan deles mellem flere modtagere.

Vi er kede af at høre, at du er stødt på problemer med din betaling.

For at bekræfte, at din betaling faktisk er mislykket, og for at rette op på situationen, skal du sørge for at:

  • Ordren er ikke blevet registreret på din kundekonto;
  • Du har ikke fået tilsendt en ordrebekræftelsesmail.

På grund af vores nuværende distributionsaftale kan vi desværre ikke levere til øer, der ikke er forbundet med broer. Mange af vores produkter bliver afsendt direkte fra vores underleverandører i Europa. Vi arbejder konstant på at udvide og forbedre vores aftaler, så vi forhåbentlig snart kan levere til alle dele af Danmark.

Hvis dit produkt er beskadiget, skal du kontakte vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig med at finde en løsning. Vi kan hjælpe dig hurtigere, hvis du sender os detaljerede billeder af skaderne.

Når vi sender en ordre afsted får du altid besked om at din pakke er afsendt.

Når pakken bliver afhentet af PostNord eller GLS sender de et track and trace nummer på e-mail så du kan følge den undervejs.

Skulle du ikke modtage den, kontakt venligst  vores kundeservice.

12

Kundeservice & Kontakt os

mailleft

Email

Send os en besked, og så vender vi tilbage til dig inden for 24 timer.

telemidle

Telefon

Vi er altid klar, hvis du har brug for hjælp. Tel.:50565099

Maxihus.dk
Du bestemmer over dine data

Vi bruger cookies, til at indsamle oplysninger til statistik og markedsføring. Ved at trykke på 'Accepter alle' giver du samtykke til disse formål.
Du kan også vælge at tilkendegive, hvilke formål du vil give samtykke til, ved at benytte checkboksene ud for formålet, og derefter trykke på 'Gem indstillinger'